Första snön!

Det har snöat sen strax innan jag slutade jobbbet, alltså i lite mer än 6 timmar nu, och fast det verkar smälta ganska fort så har det blivit ett fint vitt lager snö på marken! Jag är så glad - jag älskar snö! Jag hoppas det stannar kvar, men samtidigt hoppas jag att det inte lägger sig för mycket på vägarna, för hur mycket jag än äääälskar snö - så har jag allvarliga problem att köra bil i snöväder...

Helgen vart helt perfekt faktiskt, hela lördagen lagade jag mat och bakade med svärmor - kvällen blev liten mini-julafton med god mat och paket, mysigt!






Ja ni ser ju - en hel del lyckade bilder *hmmm* bland annat mina nya vinterskor från svärföräldrarna, mina nya stövlar, Kevins nya vinterkänglor (och mina tofflor -ser du mamma - redan slitna!) och min mage som börjat synas nu äntligen!


Update: Kevin kom precis hem och tydligen är det is under snön på vägarna så bilen slirade mest = jag får inte köra jeepen till jobbet imorgon. Kevin sa förvånat att det var snöigt ute, alldelens för tidigt på året - haha - jag orkar inte med dem ibland, vaddå tidigt - det är ju snart jul!?! Min älskling får köra mig till jobbet och sen ta bilen och byta däck, och förhoppningsvis kan jag ha den igen på Onsdag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0