Fredag igen!

Ahhh, hela kvällen har jag sprungit i affärer med Tanisha och shoppat bebissaker + kläder till hennes kusins babyshower imorgon, det ska få en liten pojke om en månad, mysigt. Jag blev sugen på att shoppa till bönan också men jag ska absolut inte börja med det...än. Det blir ett senare porojekt och då blir det i första hand att lagra upp med blöjor och sånt viktigt, låter ju kul....

Annars har jag lyckats lova älsklingt att åka med honom till gallerian imorgon bitt innan de öppnar, han verkar tro att om vi är där i tid kommer allt gå mycket snabbare men jag tvivlar...inte en Lördag 3 veckor innan jul. Men shopping ska det tydligen bli, speciellt vinterskor eftersom Sverige väntar.



Jag har funderat lite på de här för mig men efter att ha provat dem i affären märkte jag att fodret gärna fastnade i dragkedjan, och sen tycker Kevin att de är apfula... inte världens snyggaste kanske men varma och sköna och de påminner mig om snowjoggers =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0