Min sega helg:

Sooooo, dagen har vart lite jobbig faktiskt, mycket att tänka på och såklart farmor har tagit upp de mesta av mina tankar - även om det var den 6 Dec hon gick bort så var det den 5 på kvällen/natten som pappa ringde mig.

Annars idag har vi firat svärmor som fyller år, vi käkade frukost ute på en Diner imorse, och efter det åkte jag direkt till huset och fixade lite. Sen körde jag svärmor till affären, sen hem och börja packa iordning vad som ska med till Sverige....tvättat ett par maskiner, pratat med Ida, lagat mat (tacos igen - like it!) och vart iväg och hämtat hem lillebrors julklapp =)
Nu väntar jag bara hem min man som spenderat nästan hela dagen med sina killkompisar, sen kan vi äntligen äta!

Det har alltså vart en lugn helg igen - tack och lov - jag är utmattat dygnet runt just nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0