Blandad uppdatering!

Neeeeh, fast det snöade så var Macy's öppet hela kvällen. Lovely liksom. I stort sett ingen dök upp till jobbet, men självklart kunder som passade på att shoppa när deras egna jobb var stängda pga vädret. Jag förstår ingen grejen, om jag var hemma för att det var så jobbigt väder att mitt jobb höll stängt - då skulle jag baka kladdkaka och kolla på filmer i sängen hela dagen, vad skulle ni göra?

Pratade med Chrsitian från mitt underbara f.d jobb - Clarion Hotel SIGN (love you guys....) som hade vunnit "bästa hotellet inom Choice" och sen hade Choice vunnit som "bästa hotellkedjan i Sverige" - är inte det helt FANTASTISKT! Grattis, grattis, grattis! ♥ Repan rocks! Saknar mitt gamla team, speciellt dej Christian (jag vet att du läser haha), Papa Bear aka Kenta, Fredde Fiskmås och vackra Linnea!

Oj, nu kom älskling hem. Det betyder lite tid med honom innan dags för sängen, och sen jobba imorgon igen.
Ha en bra helg nu darlings!


Kommentarer
Christian

Klart jag gör :) Vi saknar dig också :) Du glömde att repan har blivit vald till årets avdelning på hotellet, så vi är verkligen best of the best ;)

2010-02-28 @ 03:19:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0