Helgens bästa - yeaaah bitch!

Bakis och sliten som jag var på jobbet på lördagen fick jag ändå bästa chansen att röra om i grytan med den idiotiska damen (en av dem..haha) som jag jobbar med. Vi har ju alltid tjafs jag och Esh eftersom hon alltid tar andras kunder och beter sig allmänt dumt. Hur som helst, hon gick runt och klagade på att hon "tappat bort en kund" vilket oftast är att någon annan har tagit betalningen under sitt nummer = du förlorar din provision....hänger ni med?
Så hon klagar och gnäller så när hon går förbi mig så sa jag (väääldigt snällt....): "Karma, Esh, you believe in karma, right? That's what's happening to you" Hon stannade och gav mig värsta mördarblicken och Ben som jag jobbar med gick precis förbi oss och utropar " Yeaaah, you know whats goes around comes back around!" Hon var verkligen helt stum och vände sig om och stampade iväg. Hahaha, det var roligt kan jag lova - fast det kanske inte låter så nu ;) Fick en tillsägelse av chefen senare att inte bråka på golvet men jag är så trött på vissa jag jobbar med, och det har vart mer än en gång hon skrikit och svort åt mig inför kunder, soooooo.....


Kommentarer
Ullis

Haha skitbra Isse! =)

2010-02-15 @ 10:02:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0