Jag, och massa energi!




Jag dansade loss lite här tidigare, uttråkning helt enkelt =)
Det var trevligt att springa runt inne i city med Josefine, även fast vi inte hade supermycket tur med shoppingen. Jag hittade ett rött linne jag kan använda i nödfall = om jag inte hittar något bättre innan Fredag....

Det har börjat snöa nu, det blir winter wonderland igen tills imorgon, de har tydligen redan stängt skolorna så barnen får vara hemma och leka i snödrivorna ist haha. Sjukt alltså, i lilla Dalarna funkar allting bra med flera decimeter snö och -30º, men här funkar inget alls för minsta lilla snöflinga! Vet ni att sist det snöade var det 14 personer som sjukanmälde sig på min avdelning på jobbet? 14! Vuxna människor varav de flesta bor häromkring....aj aj aj...Sverige är bäst - så är det bara! ♥


Kommentarer
Pappa

Hej gumman!

Tjaaa du får väl ta Kevin med dig och flytta hem igen :) Här snöar det varje dag och jag mätte ute på gräsmattan igår..... 62 cm hitills och det snöar fortfarande.

Puss o kram. Älskar dig

2010-02-10 @ 12:12:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0