Just det ja, troll va det ja!

...men nu ska jag berätta vad som hände igårkväll efter jag bloggat och vi hade kollat på TV och mitt hår fortfarande var genomblött....joo, min man (jag borde inte skvallra men det är ju så kul) fick nog av mitt klagande på att jag hatar blött hår men att jag ändå inte orkade blåsa det så han letade fram borsten och blåsen och fixade mitt hår! HAHAHA, så himla charmig han är ibland alltså! Så när jag gick upp imorse var frillan ganska okej så det blev aldrig nån troll-varning!
Idag har jag vart ledig, var barnvakt några timmar åt lilla kusinbarnet Jojo, han är sååå fin, riktig liten sötnos. Det gör liksom inget att en bebis spyr ner både din säng och kläder och de ser gulliga ut när de gör det! Som mitt lilla hjärta, baby Z när han var liten plutt spydde rakt ner i min väska, hahaha....

....med en nykläckt liten Z! ♥




Kommentarer
linda

Åh va sött. Jag blir gudmor till ytterligare en sötis nästa söndag. Novalies lillebror Elian :)

2010-02-05 @ 22:10:03
URL: http://bylindaly.blogspot.com
Williamagnete

Nice site. I enjoyed it very much! :-)

2011-01-27 @ 10:55:57
URL: http://williamagnete.blog13.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0