Lördag...

Efter jobbet mötte jag upp svärmor i gallerian....våran shoppingrunda tog mycket längre tid än planerat (men vi fick mycket gjort!) och nu sitter jag ensam hemma medans älskling spelar på restaurangen. Han kommer hem strax ändå, eller rättare sagt - om han inte kommit hem runt midnatt så åker jag och hämtar honom. Han har ett superviktigt prov kl 8 imorgonbitti så liiiiite måste han sova!

Annars känns livet helt okej just nu. Jag har sjuk hemlängtan, men det går alltid i vågor...längtar tills mamma kommer hit och hälsar på, och sen pappa och Lena senare i vår ♥ Men det känns verkligen tungt att inte ha sina bästa vänner omkring sig. Det går liksom inte att vänja sig med det =(

Bild från i höstats. Boston.

 


Lillasyster är för övrigt i New Orleans...hon verkar ha askul, wish I was there! Imorgon flyger de vidare till Miami, snacka om att leva livet ;)

 



Kommentarer
Linda

Fin bild! :)

glöm inte att vi kommer i sommar oxå;) fast vet inte exakt när än.. jag får reda på när jag har semester i april nångång, då bokar vi resan :)

Hoppas allt e bra! <3

2010-03-04 @ 22:46:38
URL: http://lilu.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0