Massa förvirrande....;)

För en gångs skull somnade Kevin innan mig igår, men han låg och vred och vände på sig och skakde till då och då...sen började han mumla om nåt så då väckte jag honom....trodde han hade dömt nåt otäckt men efter en lång förvirrad förklaring så visade det sig att han hade drömt att vi åt kokosnötter som var lika stora som hans huvud, och att de kom ut spindlar ur dem...och att han försökte skaka iväg dem från mig för att jag hatar småkryp! Haha, drömmar kan verkligen vara knäppa.

Vad är det idag? Tisdag...onsdag, va?! Skönt, imorgon är jag ledig igen så då jag passa på att ringa alla underbara där hemma i Sverige. ♥
Just det ja, skulle visa igår men glömde av det - fina J som jobbar med mig hade shoppat hem badhanddukar åt mig från Jamaica, gulligt av henne! Vi har en lite sjuk hisoria om hur vi lärde känna varann, men man kan lugnt säga att det tog ett tag innan vi ens började prata. Nu är hon iaf the one and only girl på jobbet som jag verkligen kommer överens med (om man räknar bort de äldre tanterna...) - och mamma, tant är nåt man bli när man är myyyycket äldre än va du är! =)
Jaja, bilder kommer sen, nu ska jag laga mat och fixa mig inför jobbet.
Ha en bra dag darlings!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0