Mera snö = mer att skotta!

När vi fick tillbaks strömmen igen och äntligen kunde laga klart middagen så kollade vi på film, "I can do bad all by myself" av Tyler Perry. Som ni säkert vet är han en av mina absoluta favoriter (jag tjatar ju alltid om det...) för hans filmer är så vackra! Känslosamma, med mycket skratt och massa tårar....alltid! Så om ni missat hans filmer - shame on you - och se till att ni letar fram en av dem, alla är helt underbara! ♥


Nu efter filmen gick jag ut och skottade en gång till, allt hade snöat igen under de här timmarna. Kevin sms:ade precis om att han antagligen inte kan ta sig hem ikväll, tågen verkar ha problem ifrån Manhattan.....trist, jag längtar efter honom.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0