Beautiful nails!



Alla är så snygga, jag tror jag blir galen, VILL HA, VILL HA! Okej, sista bilden skulle såklart vara baby's första val om han hade nåt att säga till om mina naglar, haha...mitt första val skulle absolut vara den med bubblorna, alltså bild #4, och de är sjukt lika vårat nya överkast och sängkläder jag köpte till sovrummet, sjukt va? =)

Det har nog med at göra att jag ääälskar såpbubblor och vatten? Jag letade efter inspiration till alla ♥-ns dag och hittade massa bra, men mest av allt kom jag på vad jag vill ha för mönster nästa vecka! *Yeeeyyhhh*


Kommentarer
josie

fan belle du haller pa att bli ..va va d d u sa "d e fo att jag e svart"..du borjar gilla sadar galna naglar som man inte kan gora nat med=)hehehehhe

2010-01-19 @ 06:28:21
Rebecca Svensson

Cooola!

2010-01-19 @ 06:42:00
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/
Linda

Haha, ja du får länka till mig. DU behöver inte fråga, men blir glad att du vill hihi. :)



Jag har fått mina naglar långa igen! Nu skulle det passa om du målade dom asså! :P Men jag är faktiskt ganska duktig på det själv! (sen du visade lite ideer..:P) Gör massa saker med olika färger.. köpt en hel del nya nagellack på senaste tiden. På begravningen hade jag en light ton med lila som fransk manikyr och guldglitter på det lila. JÄTTEFINT blev det (tyckte alla utom mamma som sa att det såg ut som ja hade skit under naglarna :-O ?!) haha.

<3

2010-01-19 @ 18:59:24
URL: http://lilu.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0