Hjälp Haiti

Herreguuuuud peoples jag har verkligen inget att säga nu för tiden. Jag kan erkänna att jag är i lite känslomässig berg-och-dalbana fan. Imorgon är farmors begravning och hela släkten är samlad i Stockholm just nu, bara jag & Madeléne som fattas...pratar i telefon hela tiden men man känner sig ändå ganska ensam. Massa kärlek och kramar till min underbara familj/släkt hemma nu, ska tända ljus i kyrkan och tänka på er imorgon ♥
Samtidigt funkar allt i mitt liv just nu, jag har egentligen inget att klaga på, jag har ett hem, mat, familj & vänner, jobb......och jag uppskattar verkligen att jag har det så bra och känner mig lycklig med mitt liv.... men hörrni Sverige - det kanske inte bor så många från Haiti där hemma men här finns det enormt många, bland annat vackra Nathalie & Clark och jag känner verkligen för dem, det är så hemskt att de inte ens kan få tag på familj och vänner via telefon. Ingen vet vem eller vilka som lever eller är skadade. Måste vara fruktansvärt! Jag beundrar verkligen Wyclef Jean som använder sin hjälporganisation YELE, och flyger ner helt vanliga människor som vill hjälpa, och samtidigt har insamling via sms och redan dragit in över 2 miljoner $. Amazing. Jag har absolut donerat.

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0