Lite bilder.


1. Julmiddagen. Man kan skåda våra små prinskorvar och hemmagjorde köttbullar + Janssons frestelse. Väldigt gott var det =)
2. Jag och Madeléne fick besökv av Okeffee i köket. Stöddig kock som han är spanade han misstänktsamt på våran mat, innan han gav tummen upp och försvann. På bilden stekar jag plantains.
3. Nyårsmiddagen. Inte så lyxigt som alla andra verkar ha käkat sista dagen av 09, men helt klart okej. Kul att jag och syster äter tacos på så olika sätt.....

1. Lillasyster hade många olika stilar på nyårsnatten, här ser ni cirkushäst-stilen, hahahah!
2. Okej, jag hade hatt, lite tråkigare än hennes fjädrar, men mer praktiskt. Inga fjun i drinken till exempel!
3. Sen försökte hon sig på att DJ'a. Det gick sådär kan man ju säga.....

Jag vet inte riktigt vad som hände här....baby spelar musik och jag och Lili shakr loss...typ?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0