Måndag, 18 Januari

Jag började skriva ett inlägg imorse, men kom av mig haha. Gjorde frukost till alla ist, det är ju Martin Luther King Day så svärmor var ledig från jobbet. Stackars baby jobbar som vanligt (jag har bara tur som är ledig på en helgdag, Macy's bryr sig annars inte alls) Efter frukosten drog jag iväg och fixade till mina slitna naglar, en hade ju gått av igår, men nu är de nya och fräscha, lite korta bara and don't like it! =/
Ska snart iväg ut med svärmor, hon vill ha chaufför och det ställer jag gärna upp på, gillar att köra hennes lilla BMW ♥ Dessutom hamnar hon alltid i roliga klädaffärer, det går liksom inte att hon åker runt utan att hon shoppar.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0