Rastlös!

Har slappat och saknat hela dagen lång. Hunnit gråtit en hel del också. Städat garderoberna och badrummet. Var på gudstjänt i en katolsk kyrka, kändes skumt - inte avslappnande alls att gå i kyrkan, jag får verkligen inte alls frid i kroppen...men sen längtar jag hem till våran vackra kyrka - fast jag tror det handlar mer om tryggheten än om själva kyrkan....Det jag egentligen ville var att bara gå dit och tända fina ljus för farmor men så får man tydligen inte göra här. Svärmor, Lili och Kevin åkte med mig och jag grät en hel del mot Kevins axel i smyg....trodde jag tills jag fick klart för mig att jag såg ut som en tvättbjörn - härligt att inte tänka vattenfast smink innan! =/

Efter kyrkan åkte vi till Brooklyn för att lämna ut reklam för en ny klubb som Kevin är med och startar och ska DJ'a på i fortsättningen. Hemma en sväng nu men ska snart åka och köpa nåt att äta, ingen av oss har käkat idag alls. Känner mig otroligt rastlös! Fattar inte varför?! Håller i alla fall tummarna för Linnea som ska ha sin första lilla bebis idag (igår i Sverige, typ?) hoppas den ramlar ut snart ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0