Svammel

Har varit vaken sen tidigt imorse, vaknade av att solen sken in...Kevin och jag hade somnat på "fel" sida i sängen igår, alltså jag somnade på hans sida - där solen alltid kommer in på morgonen....hittade såklart inte min ögonbindel (tänkte jag säga, HAHA) men ni fattar vad jag menar, eller? Sån där liten söt grej som man kan ha över ansiktet när man sover.....Ja i alla fall, nu är det strax dag att gå till jobbet. Känner inte alls för det....igår fick jag öva lite på mina chef-egenskaper och vara manager över hela avdelningen, det var ingen chef alls inne igår så de hade lämnat ansvaret åt mig, fast jag är en av de nyste på jobbet. Jaja, smickrande och jag fick leka bossy ett tag där, väldigt intressant, kanske ska satsa mer på jobbet och sno åt mig en chefs-position...? Nehee, alldelens för mycket stress för ett jobb jag inte ens gillar!
Nog med skitsnack, jag måste springa! Hoppas ni har en underbar dag! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0