Underbart roligt =)

Min söta syrran tipsade mig om en sida imorse (nu hamnar det på bloggen, som du sa hahah) och jag har skrattat så tårarna har runnit, helt fanatastiskt kul! Klicka här för att hamna på sidan, men här kommer smakprov:

Till: Väninna Mikaela
Sms: Tycker inte du Mikaelas baby såg lite konstig ut. Platt näsa och stora ögon?
Svar: Det är till mig du har skickat. Ska bli kul att se hur din baby kommer se ut med tanke på hur ful du är.
------------------------------------------------
Till: Pappa
Sms: Vilket jävla håll skall jag raka åt på ******!!!!! Blir ju rödprickig som jag vet inte vad. Ser ut om ett vinterdäck Haha
Svar: Du får prata med mamma. Jag har mycket på jobbet.
Förklaring: Pratade med en kompis hur man skall raka sig för att det inte skall bli prickigt. Men hur jag än gör så blir det de. Ville bara visa henne med ett sms att jag ledsnat. Men numera vet min pappa att jag rakar mig där nere. :/


HAHAH, jag kan verkligen inte sluta skratta åt de här dumma sms:en alltså! Visst att man själv har skickat fel nån gång, men som tur var aldrig sånna här jobbiga!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0