30 Juli

Inte direkt nyvaken men helt seg ändå. Var uppe till runt 4 imorse och kollade på "True Blood" med älskling, sååå underhållande! Vaknade av mitt egna larm strax innan 9 imorse (varför glömmer man alltid att slå av det när man är ledig?!) sen kunde jag inte somna om. Kollade på lite videor och nyheter med baby sen gick vi upp och gjorde frukost. Jag vet att jag borde fortsätta stenhårt med mina små "äta-nyttigt-hela-dagen" grejjer men jag orkar inte haha. Jag kör lite halvhjärtat och försöker träna mer ist....så frukost = äggröra, korv och våfflor. När jag diskade kom baby och tyckte att jag borde få starta en klubb för att lära ut hur man är en bra fru - men han ångrade sig när jag råkade hälla ut hans glas med juice som han hade ställt bredvid mig haha. Typiskt mig - klumpig!

Idag blir det att försöka anmäla mig till precis de klasser jag vill ta när skolan börjar, jag måste färga håret, handla hem mat, betala räkningar, ringa hem till familj & vänner och möjligtvis börja med tvätten...om solen inte går i moln ska jag försöka hinna sola lite också!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0