En vanlig dag...

Igår fuskade jag med maten så tänker inte skriva om det alls - jag igonerar det helt enkelt - men idag har det vart ordning igen! Frukost: 2 hårdkokta ägg & ett äpple, Lunch: Kycklingsallad, Mellanmål: En liten vanilj yoghurt, Middag: Avokadosallad med tonfiskröra. Har sprungit 2 miles och körde 4 miles powerwalk, sen 30 minuters styrka på det när jag kom hem. Kändes absolut bra!

Min kamera är alltid full, så nu passar jag på att organisera alla bilder och tömma kameran till olika hårddiskar ist. Det tar sjukt lång tid...tråkigt är det också! Min syster hade ia dagens citat (tack för alla skratt gumms...) "Jag skulle ju göra det här för att utvecklas och växa....jaaa, växt har jag ju gjort" Så roligt sagt ;) Love you bebiiii.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0