I'm in love...with my shoes ♥

Jobbet idag verkligen flög förbi, chefen har anställt 2 nya tjejer (äntligen, efter alla som fick sparken) så jag håller på att träna upp ena tjejen. Jag fattar aldrig hur det lyckats bli jag som ska lära upp folk, speciellt inte nu när jag själv fortfarande lär mig! Men än så länge går det bra och det är verkligen sjukt hur mycket jag inser att jag lärt mig sen jag började, de första veckorna fattade jag noll och hade ingen aning om vad jag pratade om...hatar fortfarande gångjärn dock, alldelens för många olika modeller att lära sig, och massa olika mått...jaja... det kommer väl det med!

Efter jobbet åkte jag till gallerian och letade present till Tanisha, hennes bridalshower är på lördag...hittade ingenting förutom ett par supersöta trosor från Victoria's Secret som det står "bride 2 be" på....MEN - shopaholic som jag är hittade jag 2 par sandaler till mig själv, riktigt fynd! Båda paren för $25, det ni.......



De vita är mina favoriter, känns så sommriga...♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0