JUMP!




Det verkar som jag får behålla min älskling lite till - tack och lov! Han hade iaf askul och ville hoppa igen.

Vi är supertrötta, men Kevin gav sig på platstion och jag har solat nån timme, och hunnit duscha. Nu ska vi till rehab och häla på svärfar sen har Kevin lovat att ta med mig ut och ha mysig middag ikväll. Very romantic.

Hitills idag har jag ätit en bagel med ägg och bacon + apelsin juice, och en slurpee medan vi körde hem från flygplatsen. Idag känner jag mig verkligen hungrig det är ganska jobbigt. Meeeeen, jag ska absolut stå ut några veckor till - med vissa undantag...helger tex ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0