Just another day....

No other man no hold me, hold me, hold me so tight yet baby
None of them ever please me so, Treat me so, you feel so right
No other man never squeeze me, squeeze me, squeeze me so tight yet baby
None of them groove me so, move me so
Boy you shine so bright

Om låten inte passa för ens partner måste man ju göra om den lite ;) Jag är på kärleksfullt humör idag haha, jag har fått 2 väääldigt goda nyheter idag måste jag säga, men det uppdaterar jag om senare. Först ska jag uppdatera älskling och ni kommer nog inte tycka det är speciellt intressant iaf..... anywayyy, jobb, joggning, dusch och middag. En vanlig kväll helt enkelt och det var en helt vanlig dag också faktiskt. Det enda roliga var när jag skulle skicka ett meddelande till C på jobbet om att hon skulle vara snabbare att ta kunder på livechatten och råkade skriva "you have to be fat" ist för "fast" och tjejen som tog i stort sett alla kunder idag är much more than knubbig kan man säga. Kände mig lite dum men det var fruktansvärt roligt eftersom det bara var felstaving!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0