Ny vecka...

....för de flesta, men jag räknar min "vecka" som halvvägs klar =) Typ. Jag har jobbat hela helgen medans de flesta vart lediga, och den har jag ist Torsdag, Lördag och Söndag ledigt, så bara 3 dagar till, sen ledi, sen 1 dag jobb, sen 2 lediga dagar! Perfekt. På Lördag ska älskling hoppa fallskärm som han fick av mig i födelsedagspresent. Det ska bli intressant......hoppas allt går bra bara, jobbigt annars....MEN min fina syster har ju redan gjort det, och allt gick bra, så jag ska väl inte oroa mig... ♥

Som sagt, det är Söndag och jag har jobbat hela helgen. Efter jobbet igår tog baby ut mig på middag, sen hamnade vi hemma i sängen och glodde på film "2012" - har ni sett den? Deprimerande. Jag somnade så vi ska kolla klart slutet idag..... efter jobbet ikväll käkade vi middag hemma med svärföräldrarna, svärfar ska in på operation för sina onda knän imorgon bitti... anywayyyy sen var vi till huset och lämnade massa smått & gott, tex vinterskor och varma täcken som bara tar plats. Roligare än så har jag inte haft det denna helg!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0