Out & about

Dagen mat blev: Lunch: Grekisk sallad med grillad kyckling och iste, Mellanmål: 1 persika, Middag: Knäckebröd och lite jamaikansk rice & peas och jerk chicken.

Idag har jag verkligen vart på språng! Lunch med Jennifer kl 12 sen var vi och shoppade bebiskläder till en tjej på jobbet som ska få en liten son snart, efter det drog jag till banken, sen och skrev in mig på skolan för kurserna jag ska ta i höst, sen hem och bytte om (det var apvarmt idag, svettigt!) Sen hämta upp Tanisha för hon skulle till skräddaren och prova sin klänning, till restaurangen och välja ut servetter sen åkte vi till gallerian och letade kläder för hennes möhippa. Jag hitta 0 bra outfits.
Nu måste jag duscha och sova.
Puss darlings!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0