Jag har verkligen PMS:at idag....

....sjukt jobbig kväll har det varit. Utan min lilla vackra syster hade jag nog deppat ihop idag. Kraschat. Kom hem från jobbet i regnet, ville helst bara ligga i sängen och kolla på film och äta ostmackor med gurka och dricka te. Svärmor lagade bakad fisk i ung med spenat, lukten höll på att kväva mig (egentligen älskar jag fisk!) men fyyyyy det luktade hemskt! Sen sitta och äta middag med alla, med ris och fisk - och det ska ni veta - ris är långt ifrån min favoriträtt.....sen laga mat åt älskling för lunch imorgon, diska, vika tvätt.....sen fick det fan va nog. Jag duschade och kollade på "The Hills" sen ringde Madeléne - tack och lov. I needed it! Några timmar babbel om allt, allt....lite gråt och massa skratt, mycket allvarligt men lite roligt också.... jag saknar verkligen min familj där hemma (sorry lillebror att vi terroriserade dej på facebook ikväll)
Nu ska jag bara vänta hem min man, sen försöka sova så jag kan vakna upp till en ny dag - förhoppningsvis en bättre....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0