Middag & drinkar

Efter jobbet idag mötte jag upp Jennifer på Applebee's och käkade middag och drack sangria, himla trevlig var det. Hon är så himla lik mig som person, men ändå helt olik....om ni förstår? Vi tänker lika och tycker lika om massa saker - men vi har helt olika musiksmak, livsstil och uppväxt. Hur som helst hade vi riktigt kul. Dagen skratt var helt klart när hon berättade om hur hennes kusin hade beställt hem en dildo till Jennifer i hennes namn och hon hade ingen aning om vad det var och öppnade paketet framför hennes pappa, hahaha, då skrattade jag verkligen halft ihjäl mig! När jag kom hem ringde Juicy, sen syrran och nu väntar jag hem älskling fast jag borde egentligen försöka sova...jobbet imorgon igen som vanligt längtar verkligen tills mitt nya schema kommer igång!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0