Okej, nu dör jag....

...jag tyckte det skulle vara en asbra idé att göra lite ljusbruna slingor hemma. Bara lite, några stycken..... och som sagt - brunt skulle det bli. Meeeen, ingenting går ju som jag vill och nu är jag röd och orangehårig med svaga inslag av blont. Jag orkar inte alltså, jag känner mig som en irlänsk Pippi som har smetat riven morot i huvudet. Typ. Deprimerande. Kevin svarade på mitt självmords sms att han alltid velat att jag skulle färga håret rött. Oh - och som pricken över i:et så har jag tydligen ingen bil imorgon då älskling måste jobba dubbelt = köra till jobbet = jag kan inte ta mig till frisören, OCH att vi ska på middag på kvällen. Rödhårig var det ja - det passar VERKLIGEN INTE mig, och det kommer jag nog tvingas leva med i några dagar......

...måste väl göra det bästa av situationen....


Kommentarer
josie

heheh..jag vill se bild,jag vill se bild=) och sen pa tatueringn oxa..=)

2010-06-11 @ 07:21:41
URL: http://jdream.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0