SATC 2

Ikväll blir det av! Ska träffa upp Nathalie och några andra tjejer och gå på bio om några timmar, mysigt!
Annars har jag jobbat hela dagen, seeeeeegt men hade iaf Jennifer som sällskap =) Efter jobbet var jag och fixade mina naglar så nu ser jag okej ut igen. Blått denna gång, men lite silver.

Grillningen igår vart riktigt lyckat! Massa folk som kom ut - mer än vad vi hade trott, och pappa sa att jag "sprang runt som ett skållat troll" HAHAHA det var bland det roligste jag hört! Men ja, det var absolut lite stressigt att hjälpa baby grilla så att alla fick i sig mat. Sol och varmt hela dagen tills runt 19.30 då kom det en regnskur och folk åkte hem från parken. Well, jag och älskling och närmsta vännerna stannade kvar och spelade baseball haha, kolmörkt blev det efter ett tag så alla ställde upp bilarna på rad med strålkastarna på så det lyste upp. Men unde dagen hann vi iaf med att spela fotboll och lite vattenkring.....

Pappa & Lena tog en promenad!

Jag & Liana i badkläder - redo för krig....Oj! Påminn mig att berätta om min ofrivilliga strippning....;)

Mina cupcakes som jag bakade

Killarna tror de är coola vid grillen. Vi vet väl alla vem det egentligen är som lagar maten....

Jag & pappsen

Massa kyckling, hamburgare och korv som skulle grillas!

Jag vet att det inte syns, men jag var cheerleader när Kev spelade baseball....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0