Sommar städning

Efter joggning (3 miles), dusch och lite slapp började jag städa garderoben. Vanligtvis viker jag om alla kläder och flyttar om skorna 1 gång i månaden, det behövs  - det blir så rörigt annars behöver större garderob. Idag passade jag på att ta ur alla vinter tröjor, tjocka strumbyxor, halsdukar, sockor m.m för att lämna mer plats åt sommarkläderna. Jag fattar inte hur man kan ha så mycket kläder men ändå känna som man aldrig har nåt att ha på sig?! Verkligen i-lands problem...
Jag kom på att jag har över 20 RepJa t-shirts, haha, helt sjukt jag hade glömt bort flera av dem!






Haha, har verkligen hur mycket kort som helst med dessa t-shirt, ♥ them! Ni borde allvarligt spana in hemsidan här!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0