Tisdag 8 Juni

Vi ville vila upp oss lite efter alla besök nu under våren, men det kommer nog inte hända. Trooo mig jag ♥ att ha familj och vänner runt mig men det alltid så intensivt och man blir trött! Idag kom alltså kevins kusin med fru och två små trollungar hit och ska stanna några dagar. Det har alltså vart full fart hela kvällen! Jag och kusinfrun (haha roligt ord!) Kemba heter hon by the way - vi har verkligen en connection och hon är helt underbar. Jag tror hon kommer förändra mitt liv - hon har redan skrivit en lista på jobb jag måste söka och börjat leta efter billiga och bra biljetter så jag & älskling kan komma iväg på smekmånad nån gång.... =)
Nu måste jag verkligen sova!
Lots of Love


Kommentarer
josie

det tycker jag ni later varda sa hart som ni jobbaar me huset och allt.

ak ak ak och njut gumman!cs vi innan nasta fre???pusss

2010-06-10 @ 20:10:16
URL: http://jdream.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0