1 år, 4 månader

Vilken seg kväll! Jag är supertrött ärligt talat. Försökte ta en liten powernap men det funkade inte - kom på ist att jag skulle beställa lite böcker hem till mamma som hon kan ta med sig hit när hon kommer. I need new books - svenska böcker. Det är liksom inte lika avslappnande att läsa böcker på engelska.... fick sån energikick när jag såg mammas mail, nu har jag börjat skriva ihop en lista över saker jag vill ha hemifrån! Det var inte sååå längesen jag var hemma (November) men det finns massa saker jag saknar.....

Väntar på att älskling ska komma hem - bootcamp - daaaaaah, känner inte för det heller, är hungrig men nu kan jag ju inte äta, då kommer jag få kramp när vi springer.

Förresten, våra skattepapper kom tillbaks idag, trodde jag skulle svimma! Det verkar som vi kan ta tag och fixa klart huset när pengarna kommer in på kontot. I'm so proud, Kevin har verkligen jobbat hårt för sitt jobb och samtidigt läst de kurser han behöver för maskinerna, så duktig han är ♥

Kom på att det var ganska länge sen vi gifte oss nu (se rubriken...) eller länge sen kanske jag inte ska säga - vi pranerar ju att vara gifta hela livet, forever and ever liksom.... men tiden går fort!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0