Dags att sova.....

Det bästa med att jobba på Macy's var inte alla billiga skor, utan att jag oftast jobbade kvällspass, började runt 13, ibland senare...det var perfekt för mig eftersom Kevin kommer hem så sent och vi hade tid att umgås på kvällarna/nätterna - men ändå tillräckligt med tid att sova ut på mornarna.....nu funkar det int elika bra längre - jag är skittrött helt enkelt! Konstant trötthet eftersom jag ändå envisas med att vara uppe ett tag med baby. Imorse när jag kom till jobbet sågade jag mig i fingret med en kniv. Jag märkte det inte ens tills jag såg blodet på min smörgås. Äckligt! Skärsår gör så jääävla ont!!!!!!!!!!
Så - med det sagt - nu blir det faktiskt att sova, strax iaf...tydligen har min man något roligt att visa mig - it better be funny - för han har sms:at mig om det hela kvällen.
Go natt, darlings!


UPDATE: Det här var det roliga som han ville visa mig...och sjukt kul är det!!

See more funny videos and funny pictures at CollegeHumor.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0