Effektiv Fredag

Guuud va jag var effektiv idag! Solen och värmen gör verkligen skillnad, man orkar med så mycket mer! Fick allt gjort som jag skulle, det var superskönt att vandra omkring på IKEA ensam och bara känna sig hemma liksom, hur smart känner man sig inte när man faktiskt kan uttala alla namen på möblerna? Efter jag fixade klart tvätten ikväll hämtade jag upp jamaikansk mat från restaurangen på hörnet och drog hem till Tainsha och hängde där. Hon har influensa så jag gjorde guacamole med massa vitlök åt henne... *peppar, peppar* att jag inte blir sjuk nu! Har precis kommit hem nu,  och ska duscha och hoppa i säng. Jobb imorgon 11-7.
Har fixat mina naglar med ny, enkelt design, vitt och silver...duger så länge. By the way - de tog min laptop och kommer inte få tillbaks den på 2 veckor så använder baby's dator nu. Känner mig lonely utan min ♥ dator.


Kommentarer
linda

Solen gör verkligen megamycket!!! Jag vill ha mer värme dock.. Kraam

2010-03-20 @ 19:45:26
URL: http://bylindaly.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0