I'm free!

Ledig idag, har slappat lite- men inte så mycket som jag har planerat..... fixade frukost år älskling och Lili, myste lite innan jag skjutsade honom till tåget, sen hem och städa garderoben och fixat lite här hemma, prata i telefon med mamma, mormor, Ida och Jessie, iväg en snabbis till Macys för att hälsa på de jag faktiskt saknar och gillar, shoppade lite underkläder och nu är jag hemma igen. *Pust!* Ska ut och springa med Lili när hon kommer hem - orkar inte vänta på Kev ikväll, måste laga mat och färga håret, och det kommer ta ett tag.....
Imorgon blir det shoppingdag med vackra Nathalie - vi har inte setts sen den 12 Februari kom vi på idag - helt sinnessjukt!!!!! Så tjejdag imorgon alltså, sen kommer André på kvällen. Det blir nog en bra dag =)

Appropå mitt gamla skitjobb, blev uppdaterad om all drama när jag var in idag, det blir bara värre och värre, en av killarna har lagt up sin status på facebook om hur våran idiotiska chef (ja, bitchen som nuförtiden hatar mig...) är otrogen mot sin man med affärschefen, och tydligen hade hans fru ringt igår kväll till min gamla avdelning och skrikigt att våran chef ska hålla sig borta från hennes man.... haha.... jag är så glad att jag inte jobbar där längre, jag kände mig så fri när jag gick därifrån.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0