It's all because of....

Efter jobbet idag drog jag med mig Carrie från nya jobbet till Ikea för att boka ett möte åt mig och min envisa man. Vet ni vad han sa när jag föreslog att köpa kök från Ikea? "Noone buys kitchens from Ikea, they sell fuuuuurnitures baby!" HA HA HA gud va jag skrttade åt honom. Halva Sverige har väl Ikea-kök, om inte mer? Hur som helst, Carrie var som i en ny värld, och vi shoppade hem en hel del gott till min syrra också, hon kommer ju hit på fredag, måste skämma bort henne lite! Anywayyy...möte med nån byggnisse från Ikea på torsdag morgon alltså. Jag tror jag kommer få min vilja igenom när det gäller vårat kök faktiskt.... vad föredrar ni? Modernt eller traditionellt?

Trodde inte jag skulle sakna min laptop så mycket alltså, men känner mig så irriterad över att inte ha tillgång till alla mina nerladdade bilder, sparade hemsidor m.m. Jag gillar att komma hem och slappa framför datorn, läsa bloggar, läsa Expressen och kolla på Glamourama och liknande..... inte sitta och söka efter saker och anstränga mig - det får jag nog av på jobbet! Ni får helt enkelt ursäkta inlägg utan bilder och klagomål tills min älskling kommer tillbaka, tydligen nångång runt den 5 april.....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0