Kvällen med Josefine.

Vi hamnade såklart på BBQ Dallas på 42nd Street, himla bra drinkar de har där alltså - det har vart en favorit sen vi kom hit 2006 haha....mycket har hänt på den restaurangen ;)



Frozen Pina Colada, baby! Yeeey!




...och varmt och skönt på min (lite vingliga) promenad genom stan tillbaka till tåget, som det ska vara alltså - riktiga vårkänslor! Finally! Handlade hem en vårjacka från H&M också (tack gumman för tipset!)
för ynka $15...fynd, fynd, fynd.....



Det börjar gå upp för mig att New York är mitt hem nu, jobbigt att säga - men det känns som jag börjar acceptera det nu, även om det finns en del av mig som självklart hoppas att vi kommer kunna flytta till Sverige en vacker dag... så med det sagt - känner ni inte att ni vill
komma och hälsa på oss här i the biiiig city?
Alla är välkomna! =)


Kommentarer
Linda

Vi kommer! :D fast kan inte boka förrän jag fått reda på när jag har semester, så bokar i april någongång :) vet inte heller än om vi stannar i 2 el 3 veckor.. där får ni säga till vad ni tycker också :) Beror på er, och på pengarna :P

PUSS<3

2010-03-21 @ 18:21:03
URL: http://lilu.blogg.se/
Therese

Skulle vara riktigt intressant att få komma över o se the big city! ;)

2010-03-28 @ 23:13:25
URL: http://haksberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0