Lördag 6 Mars

Ja, igår fixade vi med huset i stort sett heeeela dagen. Va trött man blir alltså, inget jobb för en tjej! Men jag klagar inte, jag kommer vara superstolt när vi väl kan flytta in sen =) Var ute och käkade middag med älskling på kvällen och sen hem och kolla på film. Såg "The Box" har ni sett den? Trodde den skulle vara hellt annorlunda, det var okej men inte mer än så.....
Jobbet går braaaaa känns så mycket bättre nu när jag börjar få kolla på saker och ting, knoppar och handtag och sånt kul =) Nu blir det duschen och sen iväg till restaurangen, lyssna på lite skön musik och kanske äta..I don't know, jag ♥ jamaikansk mat men just denna restaurang gör inte bästa maten faktiskt. Trist men sant!


Kommentarer
Marina

lägg gärna ut lite "utvecklingsbilder" på huset jag är jätte nyfiken!! :D

2010-03-07 @ 10:58:46
URL: http://marinaomalltoinget.blogspot.com
Pappa

Hej gumman!

Jag och Lena kollade "The box" igår kväll och vi tycker det är en riktig skitfilm och inte alls värd att se, inte ens spännande....

Hälsa Andre från oss och givetvis alla andra också.

Puss o kram. Älskar dig

2010-03-08 @ 12:30:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0