Men guuud, jag glömde ju berätta....

...om min parkeringsböter igår! Sjukt irriterande. Jag parkerade vid tågstationen som alltid (och på samma plats som baby har parkerat bilden varje dag i snart 2 år....) och sprang till tåget. När jag kom fram och köpte biljett såg jag en lapplisa vid bilen...sprang tillbaka, men han hade redan skrivit ut en böter och satt på framrutan. Jag försökte verkligen prata mig ur den - först av allt så kan man inte ens se att automaten funkar för glaset är så smutsigt, men han envisades med att man ska kolla nära, och liksom kupa händerna över automaten så kan man kika in...haha...jaaa fyyy....irriterande men så är det! Kevin skrattade ihjäl sig - vad är chanse att jag skulle få böter när jag väl parkerar vid tåget - men han har aldrig fått det?! Typiskt mitt liv....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0