Nåt att se fram emot!

Min bästa, bästa RepJa-kollega och vän (och om Kevin bestämmer sig för att kasta ut mig - nya rumspkompis haha) André, kommer till oss nästa helg! Så kul ska det bli, jag har tjatat på honom hela vintern att han ska komma hit - han har nämligen aldrig sett snö, förutom på TV då...sjukt va? Eller det var så tills förra veckan, då det faktiskt hade snöat lite i Atlanta....han hade inte ens gått utanför dörren, vilken tönt va? När det äääntligen snöar så går han inte ens ut för att uppleva det..... JAG HOPPAS DET SNöAR NÄSTA HELG I NEW YORK! =)

Han ringde egentligen för att meddela att jag måsta hämta honom på flygplatsen på fredag, jag frågade om han var okej med att jag aldrig kört inne i stan, haha, kul det ska bli...och han  tyckte det var okej "om vi dör så dör vi ju tillsammans, och det kan ju inte vara så hemskt om man dör med en kompis...." funderade han, vilket jävla tankesätt alltså. Kul är han, den där André.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0