Sleepy......ZzZzZz

Jag var så trött efter helgen att jag somnade direkt jag kom hem från jobbet.
Hade en 2 timmar lång powernap =) Välbehövligt!
Igår kväll var vi och såg "Alice in wonderland", mysig film men jag trodde jag skulle gilla den mer...nu är ju just den sagan inte en av mina favoriter från jag var yngre alls men jag hade höga förväntningar. Måste bara tillägga - I ♥ 3D! Efter filmen var vi och käkade middag, skrattade ihjäl mig åt alla dumma skämt killarna hade, och det blev ganska sent - kunde knappt komma ur sängen imorse! Typiskt mig - jag är som en gammal tant (yeyyeee brudar - där kom det, haha)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0