Söndags-snabbis!

Hörrni.....det här med att vara utan min laptop suger...verkligen. Jag blir så lat då! Jobbigt att behöva skriva in adresserna till websidorna jag ska till, och jobbigt att komma ihåg alla lösenord...
Har haft en helt okej helg, jobbat och festat loss på restaurangen - as usual...lördagar is the shiiiiit där borta hahah, det är typ vi som röjer runt, alltid lika kul. Igår fick jag ifs hålla hårt i min snygga man, fattar inte varför tjejer alltid ska dras till DJ;en..... anywayyyy, nu blir det snabbdusch - sen släktmiddag. Får uppdatera senare och med lite bilder. Hoppas eran helg var amazing! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0