Sunshine, darlings, sunshine!

Det här var alltså jag imorse när jag gjorde mitt Ronja Rövardotter vår-skrik! Sååå jääävla underbart väder! 19ºc visar det just nu, men det ska tydligen blir hela 22º idag! Vi var effektiva imorse, åkte till huset och ringde nån snubbe som ska fixa upp våran trädgård, vi hade tänkt ta ner vissa träd och alla buskar redan innan stormen förra helgen, men nu har träd gått av och ramlat kors och tvärs över både våran bakgård, garaget och en av grannarnas staket (oops!) så nu måste det rensas upp!

På min lista idag står tvättning, Ikea för att välja ut möbler, och antagligen ett kök om nånting ser ut att passa våran stil - och säkert lite godis-shopping. Dessutom ska jag hinna till banken, och lämna in min älskade laptop på lagning, som ni vet så funkar ju inte minneskortläsaren - och det irriterar ihjäl mig!

Vad har ni för er såhär på fredagseftermiddagen?



Kommentarer
Kailone

Great site, keep up the good work!

2011-09-28 @ 12:39:24
URL: http://kailone.blog13.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0