4 dagar senare....

Jag har verkligen inte varit på topp under helgen, har huvudvärk till och från varje dag, + att jag jobbat. I lördags morse var jag uppe innan tuppen och hämtade hem baby från jobbet, sen drog jag till jobbet 11-19, hem och duschade och sen iväg till restaurangen och hängde där halva natten. Dansade loss och umgicks med Lili, sen jobbet igen på söndag 11-19. Direkt hem från jobbet och fixa till mig sen blev det pizza, alkohol och domino hos Okeffee och Tanisha. Det var mysigt, men sjukt trött var jag...och likadant idag. Jobbet var verkligen kaos - nytt fel i datasystemet och ingenting vi har skrivit in har sparats sen i fredags....Jaja, måndag - och ny vecka så det är bara att ladda upp ny energi!

Förresten, i lördags när jag körde hem från restaurangen såg Lili nånting på golvet vid passagerarsätet där hon satt, så jag stannade vid vägkanten för att se vad det var, tände lampan "Oh, it's a spider..." men jag hann inte ens säga ordet spindel innan hon hade fåt avv sig bältet och hoppat mellan säterna till baksätet. HAHAHA gud va rolig hon är. Inte fick jag död på den jäveln heller så han kommer väl och attakerar mig nån dag när jag kör....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0