Fredag!

Imorse solade vi, eller jag och baby sov ganska länge innan jag gick ut i solen till pappa & Lena. Varmt och skönt kan jag lova....älskling håller sig undan solen - han vill inte bli för svart, himla kul tycker jag....synd att han inte kan skrubba av sig och ge lite till mig, jag behöver verkligen en schysst solbränna!

Sen vart det snabbt lite kaos när svärmor ringde och hade krockat sin nya bil, men allt hade tydligen gått bra, men en rejäl bula på hennes jeep.....

Resten av dagen var shopping, shopping och letande efter mer att shoppa haha, lite glass i solen och Starbucks. Ikväll blir det middag och vin, men just nu står pappa och fixar smörgåsar med gustafskorv åt mig - allt jag har ätit idag är glass haha! Men, men - lillasyster är strax framme i New York så det ska bli en skön kväll =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0