Happy mothers day!

Det helt verkligen inte vart når speciellt den här gelgen alls.... var ledig igår också (min chef ringde och ville ändra om mitt schema, igen...) och pysslade med massa saker tillsammans med baby. Vi shoppade lite kläder till honom, läppglans och parfym till mig, fixade lite småsaker i huset, kollade på film hemma i soffan och beställde hem mat, sen drog vi såklart till restaurangen på kvällen. Jag var supertrött men stannade ändå tills Kevin hade spelat klart så kom hem runt 4. Sen jobbat idag. Det är mors dag här i USA, och det var helt tomt på folk idag, inte ens telefonen har ringt...... dagen har alltså släpat sig fram!

HAPPY MOTHERS DAY
till alla fina människor runt omkring mig som har lyckan att vara mammor ♥
Lite extra kramar till min egna lilla mamma, mormor, Jessica & Tanisha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0