Idag har vi.....

...målat i huset, jag & Lena har bakat citronmuffins, chokladmuffins, vaniljmuffins och två olika äppelpajer, medans pappa och min man har rensat och kryddat massvis med kyckling. Imorgon blir det grillning och mys i parken - Memorial day och det är då det firas att sommaren är på väg (okej - det är inte anledningen till helgen men det är det man gör nuförtiden haha) Men sommaren är fan här! Idag var det 29º, skönt skönt.....
Jag och älskling ska dra på BBQ nu hos en kompis, fast egentligen börjar jag bli lite trött....men lever man ska man faktiskt känna av det också!


Kommentarer
linda

vad mysigt med BBQ! så rätt inställning om att man bara lever en gång! kram

2010-05-31 @ 08:27:31
URL: http://bylindaly...


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0