If you ask me, I won't tell....

Idag har jag gjort nåt jag längtat efter läääänge - jag har shoppat färg till sovrummet, köket, hallen, och vardagsrummet. Nu blir det målning av! Eller i helgen rättare sagt....jag har tjatat om att få måla sen vi köpte huset, man kan lugnt sagt säga att Kevin tröttnat på mig för länge sen....

Det har förövrigt vart sjukt varmt idag, riktigt tropiskt värme - och enligt min mobil är det fortfarande 30º ute, och klockan är 21.30! Det gillars verkligen! =) Synd bara att jag vart instängd på kontoret hela dagen. Bästa denna vecka är iaf att vackra Jennifer som jobbar i visningsrummet med mig på söndagar har börjat jobba på kontoret med oss tisdagar & onsdagar också, dagarna går absolut fortare när man har nån att babbla med om allt och ingenting mellan alla galna kunder. Hon har verkligen samma humor som mig, en av de sndra tjejerna frågade mig om hur man stavade ett svårt ord - och samtidigt som jag svarade "You can't ask me, I'm not from here! My grammar sucks!" så ropar Jen från andra sidan "Don't ask Eseebeeel - she can't spell!" HA HA HA...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0