Min fredag.....

....blir idag - Finally! Jobbet är avklarat för denna veckan, nu blir det ledig söndag och måndag (som är helgdag här) och jag slappa och dricka alldelens för mycket vin! Det är bästa planen på länge! Pappa & Lena har hjälp Kevin måla i huset idag, och klippt gräsmattan också tydligen haha, gulligt att de hjälper till. Ska strax iväg med pappsen och hämta hem mat som vi beställt till middag ikväll - sen blir det iväg och ta några drinkar på stället där älskling DJar på lördagar. Avslappning på hög nivå.
Igår drog jag & Kev till Brooklyn och gick på klubb, det var helt okej men ingen speciellt alls. Vi dansade några timmar och umgicks med folk....saknar alltid mina vänner så mycket när vi går ut! Kom hiiiiiit brudar ♥


Ser ni vilken snyggis tatuering jag gjorde på Josefine här om dagen hahah, I love it! Vilket jävla mästerverk! ;)


Kommentarer
Whistleblower

Brilliant site. Cheers.

2011-01-20 @ 16:11:55
URL: http://whistleblower.blogimagine.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0