Mygg, svett och tårar

När jag som mest ligger och snörvlar och gråter åt förlovningarna på TVn, ringer min mobil  - unknown number - det svarar jag INTE på förstår ni, (speciellt inte sen jag råkade krocka svärmors BMW och självklart var tjejen jag körde på värsta psykfallet...ja men den historian får ni sen när jag orkar....) Lili svarar och det var Sanjay - yeeeeey - Sanjay, det är alltid lika kul när han drar sig till New York, jag saknar honom ofta. Hur som helst så kände jag mig sjukt jobbig som förklarade att jag grät pga TVserier, när han kommit upp hit för att slippa undan kaoset nere i Kingston. Jamaica gone crazy crazier.....helt sinnessjukt, och onödigt.

Nu är vi på myggjakt. Det kryllar av myggs inne nu, antar att de kom in med mig, och dö ska de - smackas ihjäl innan jag kan sova - finns det nåt värre än att försöka sova och man hör bzzzzzzzzzzzzz runt huvudet? Bra workout är det också, det är ett himla springande runt, runt för att komma åt dem!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0