Sista inlägget för idag....


Blev taggad i den här bilden på facebook idag, haha, aldrig några normala bilder på mig och älskling....det funkar liksom inte. Men den här är alltså frånm igår kväll, synd bara att ni inte kan se mina leggings jag hade på mig - riktigt snygga! Lite genomskinliga och med repor i, väldigt mycket Nicki Minaj över dem....love it!

Neh, nu blir det sängen, tidigt idag - klockan är inte ens 1! Men har vart ute och käkat middag och sen kollat på "Vampire Diaries" och det är ju faktiskt jobbet om några timmar.... och hörrni, om bara en liten vecka är pappa och Lena redan här! Så sjuuuuukt va fort det går!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Belle - trebarnsmamma i New York

Follow your heart ♥

RSS 2.0